تور خاطره انگیز 3 شب بارسلونا و 2 شب مادرید

تور خاطره انگیز 3 شب بارسلونا و 2 شب مادرید

5 شب و 6 روز 27 ژوئن تا 2 ژوئیه | 6 تا 11 تیرماه | شروع قیمت از 1280 یورو × فرصت ثبت نام در این تور به پایان رسید.
  • هر نفر در اتاق دو تخته 1280 یورو
  • هر نفر در اتاق یک تخته 1810 یورو

اسپانیا یکی از مقاصد گردشگری است که در لیست بسیاری از اهالی سفر است. اگر راجع به گردشگری این کشور جستجو کرده باشید، در میان شهرهای این کشور بارسلونا میزبان گردشگران بسیاری است. تاریخ غنی بارسلونا که با معماری گره خورده است جذابیت این شهر ساحلی را صد چندان کرده است. در این تور که همزمان با تعطیلات تابستانی ایران است شما فرصت دارید تا  چهار روز  در این شهر باشکوه خوش بگذرانید. سپس بارسلونا را به مقصد مادرید ترک می کنید و 2 شب رویایی را در پایتخت اسپانیا می گذرانید. قطعا گشت و گذار در میدان  مایور پلازا و بازدید از جواهرات تاریخی که در موزه های مشهور  این شهر جاخوش کرده اند، همه و همه نوید یک سفر بی نظیر را به شما می دهد.

خدمات شامل تور :

  • دعوت نامه ی معتبر توریستی
  • خدمات درخواست ویزای شنگن
  • 5 شب اقامت در هتل 4 ستاره به همراه صبحانه 
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • برگزاری تور شهری به همراه تورلیدر 
  • ترانسفر بین شهری

خدماتی که شامل تور نمی باشد:

  • هزینه ترجمه مدارک
  • هزینه ی صندوق سفارت
  • هزینه ی پرواز رفت و برگشت
  • هزینه ی بلیط مکان های دیدنی

برنامه سفر


روز اول: ورود به اسپانیا – بارسلونا

بعد از پرواز چند ساعته، به شهر زیبای بارسلونا می رسید. پس از ورود به هتل و تحویل گرفتن اتاق میتوانید کمی قدم بزنید در شهری  که کافه ها و خیابان های پرهیاهویی دارد. همچنین می توانید در خیابان جذاب passeig de Gracia به دیدن ساختمان batillo و میدان بزرگ کاتالونیا  برید و پس از عبور از خیابان توریستی rambla به اسکله تفریحی  و زیبای بارسلونا سری بزنید و سپس به هتل برگردید تا اولین شب رویایی خود را در این شهر بگذرانید.

روز دوم :  بارسلونا

بعد از یک خواب راحت در هتلی زیبا در قلب بارسلونا، نوبت به آن می رسد تا یک روز کامل را در این شهر رویایی سپری کنید و خاطراتی بی نظیر برای خود رقم بزنید. در این تور یک روزه راهنمای تور شما را همراهی خواهد کرد. بعد از ترک هتل، به دیدن کلیسای بزرگ و معروف ساگرادا فامیلیا خواهید رفت تا در کنار یکی از توریستی ترین مکان های دنیا به یادگار عکسهای بی نظیری بگیرید، سپس به یکی از بهترین پارک های بارسلونا یعنی پارک ciutadella سری میزنید. بعد از ظهر روز دوم را در قلعه بزرگ و باشکوه مونجوییک سپری خواهید کرد تا با دوران قرون وسطای اروپا بیشتر آشنا شوید.

روز سوم: بارسلونا

در این روز شما مختارید تا آن گونه که می خواهید در یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اروپا وقت بگذرانید. البته در این امر شما تنها نیستید زیرا می توانید یکی از تورهای هیجان انگیز کارامون را انتخاب کنید و برنامه سفر خود را تکمیل تر کنید.

روز چهارم: بارسلونا به مادرید

بعد از تحویل هتل، شهر همیشه زنده بارسلونا را به سمت پایتخت اسپانیا  ترک می کنید. پس از ورود به هتل در مادرید و تحویل گرفتن اتاق خود، می توانید به خیابانهای اطراف بروید و از نوشیدن قهوه در کافه های اطراف هتل لذت ببرید.

 

روز پنجم: مادرید

بعد از صرف صبحانه، شما فرصت دارید از جاذبه های دیدنی مادرید مانند موزه پرادو، پارک رتیرو، خیابان ویا دیدن کنید. البته اگر مایل باشید می توانید یکی از تورهای شرکت کارمون را انتخاب کنید و برنامه سفر خود را تکمیل تر کنید.

روز ششم:حرکت به سمت ایران

بعد از صرف صبحانه پایتخت باشکوه اسپانیا را به سمت ایران ترک می کنید.

همین امروز تصمیم بگیرید.
در صورت تمایل جهت شرکت در تور شرایط خود را با کلیک روی دکمه ی زیر بررسی کنید.
امتیاز نوشته
Dafür wählen Sie dann einfach Ihr Bonus Konto aus und klicken dort auf Auszahlung. sowohl für Zudem stehen Ihnen nicht alle Zahlungsmittel zur Verfügung. online spielen Curacao eGaming ist eine der strengsten Aufsichtsbehörden in der Gambling Branche. mobile casino vulkan Das" "allein zeigt schon perish Glücksspiellizenz von Curacao, die Spieler völlig transparent recherchieren können. lesen sie