تمدید اقامت اسپانیا

جهت درخواست تمدید اقامت در اسپانیا توسط وکلای اسپانیایی شرکت کارامون ، میتوانید از طریق فرم ، درخواست خود را ثبت نمایید و یا از طریق واتساپ تماس حاصل نمایید.

تمدید انواع اقامت اسپانیا

تمدید اقامت های مختلف (تمدید اقامت تمکن مالی، تمدید اقامت تحصیلی و تمدید اقامت گلدن ویزا) در اسپانیا امری بسیار مهم و حساس می باشد. بسیاری از متقاضیان در سال های اخیر به دلایل بسیار کوچک و در نگاه اول کم اهمیت به راحتی درخواست اقامت آن ها برای سال بعد رد شده و دچار مشکلات متعددی از جمله نداشتن اقامت، معطلی جهت درخواست اعتراض و ارائه ی مدارک تکمیلی تا دریافت جواب مثبت یا منفی ،بسته شدن حساب بانکی و بسیاری موارد دیگر شده اند. چه بسیاری از افراد که با ریجکت شدن درخواست تمدید و ارائه ی نادرست دوباره ی درخواست اعتراض سال ها دچار مشکلات متعددی و صرف هزینه زیاد برای اخذ اقامت خود می شوند.

لذا شرکت کارامون با داشتن وکلای اسپانیایی بسیار با تجربه در سرتاسر اسپانیا به صورت تخصصی خدمات خود را به متقاضیان عزیز ارائه می دهد.

در اسپانیا چه زمانی می توانید کارت اقامت اسپانیا خود را برای سال بعد تمدید کنید؟

در اسپانیا متقاضی می تواند از حداقل دو ماه مانده به انتهای تاریخ کارت اقامت و حداکثر 3 ماه پس از اتمام تاریخ کارت اقامت اقدام به تمدید اقامت برای سال بعد نماید.

از چه راه هایی متقاضی می تواند اقامت خود را برای سال های بعد تمدید نماید؟

1-توسط وکیل اسپانیایی:

در این حالت بدون نیاز به حضور در اسپانیا با ارسال اسکن کلیه ی مدارک مورد نیاز و امضای وکالت نامه غیر رسمی به وکیل می تواند درخواست به تمدید اقامت نماید.

2-ارسال اسکن مدارک از طریق اینترنت که نیاز به ثبت Digital Certificate می باشد.

در صورتی که برای بار اول است که می خواهید از این طریق مدارک خود را ارسال کنید نیاز به دانستن زبان اسپانیایی و کمی اطلاعات مورد نیاز می باشید.

3-به صورت حضوری توسط شخص متقاضی در یکی از دفاتر اداره مهاجرت مربوطه با ارائه ی اصل مدارک مورد نیاز

معمولا در مدت زمان 15 روز الی 3ماه از زمان ارسال مدارک جواب درخواست تمدید اقامت توسط اداره مهاجرت داده می شود که شما می توانید جواب خود را روزانه از طریق وبسایت زیر با وارد کردن شماره ی نیه، تاریخ ارسال مدارک و سال تولد خود چک نمایید.

https://sede.administracionespublicas.gob.es/infoext2/jsp/indexnie.jsp

پس از چک کردن ممکن است یکی از حالت های زیر برای شما نمایان شود.

En Tramite درحال پروسه ( هنوز جواب شما  نیامده است).

در صورتی که بیش از 3 ماه جواب شما طول بکشد در بعضی موارد Silencia Administrativo  در نظر گرفته خواهد شود و در این صورت در اکثر موارد به غیر از چند مورد خاص به معنای جواب مثبت می باشد و می توانید وقت انگشت نگاری گرفته و به اداره مهاجرت رجوع کنید.

Favorable به معنای جواب مثبت

Desfavorable به معنای جواب منفی و رد درخواست تمدید

پس از اخذ جواب از چه طریق می توان وقت اداره مهاجرت Cita گرفت؟

شما از طریق آدرس زیر در ابتدا با انتخاب شهر، سپس گزینه ی Toma De Huellas و دفتر مربوطه اداره مهاجرت و وارد کردن اطلاعات خود وقت را دریافت نمایید.

https://sede.administracionespublicas.gob.es/icpplus/index.html

در صورت بسته بودن وقت ها شرکت کارامون همواره می تواند به صورت فوری در نزدیک ترین زمان ممکن برای شما وقت انگشت نگاری اخذ نماید.

آیا می توان در زمانی که منتظر جواب تمدید اقامت و یا صدور کارت هستیم از اسپانیا بدون داشتن اقامت خارج شده و سپس باز گردیم؟

جواب بلی می باشد.

شما با درخواست Autorizacion De Regreso  حداکثر برای 3 ماه می توانید سفر کنید. این برگه برای سفر به حوزه ی شنگن دارای اعتبار نمی باشد و فقط جهت بازگشت به اسپانیا می باشد.

برای دریافت برگه رگرسو می توانید پس از درخواست وقت از طریق لینک زیر و مدارک مورد نیاز یک رزرو بلیط رفت و برگشت 3 ماهه تهیه کنید تا بتوانید حداکثر زمان ممکن را برای بازگشت به اسپانیا داشته باشید.

https://sede.administracionespublicas.gob.es/icpplus/index.html

آیا می توان کسی به غیر از شخص صاحب کارت اقامت به جای متقاضی کارت را دریافت نماید؟

خیر، در اسپانیا به هیچ عنوان امکان تحویل کارت برای افراد بالای 18 سال حتی با وکالت رسمی به وکیل امکان پذیر نمی باشد.

برای تمدید اقامت از طریق وکلای اسپانیایی متخصص در امور مهاجرت شرکت کارامون و یا درخواست مشاوره با ما می توانید از طریق لینک زیر اطلاعات خود را وارد کرده و درخواست نمایید.