تور 3 شب بی نظیر در بارسلونا

تور 3 شب بی نظیر در بارسلونا

3 شب و 4 روز 16 تا 19می| 26 تا 29 اردیبهشت × فرصت ثبت نام در این تور به پایان رسید.
  • هر نفر در اتاق دو تخته 850 یورو
  • هر نفر در اتاق یک تخته 1300 یورو

بارسلونای زیبا میزبان جذابی است که شما را مسحور خود می کند.

بارسلونا که آوازه شکوهش عالم گیر است چهارمین مقصد گردشگری اروپاست. این شهر بخاطر مردمان خوش گذرانش شهرت جهانی دارد. زیرا همیشه در حال رقص و آواز هستند و شبها نیز خوش گذرانی های مردمان این سرزمین صد چندان می شود. سالانه تعداد زیادی از گردشگران بخاطرتفریحات شبانه به این شهر ساحلی می آیند. در این تور شما 3 شب فرصت دارید تا خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید.  

خدمات شامل تور :

  • دعوت نامه ی معتبر توریستی
  • خدمات درخواست ویزای شنگن
  • 3 شب و 4 روز اقامت در بهترین هتل ها به همراه صبحانه
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • برگزاری تور شهری به همراه تورلیدر 

خدماتی که شامل تور نمی باشد:

  • هزینه ترجمه مدارک
  • هزینه ی صندوق سفارت
  • هزینه ی پرواز رفت و برگشت
  • هزینه ی بلیط مکان های دیدنی

برنامه سفر

روز اول: ورود به اسپانیا – بارسلونا

بعد از پرواز چند ساعته، به شهر زیبای بارسلونا می رسید. پس از ورود به هتل با راهنمای تور خود همراه می شوید تا قدم به شهری بگذارید که کافه ها و خیابان های پرهیاهویی دارد. بعد گذر از خیابان جذاب passeig de Gracia به دیدن ساختمان batillo و میدان بزرگ کاتالونیا میرویم و پس از عبور از خیابان توریستی rambla به اسکله تفریحی  و زیبای بارسلونا خواهیم رسید و سپس به هتل می رویم تا اولین شب رویایی خود را در این شهر بگذرانیم.

روز دوم :  بارسلونا

بارسلونای زیبا میزبان جذابی است که شما را مسحور خود می کند.

بعد از یک خواب راحت در هتلی زیبا در قلب بارسلونا، نوبت به آن می رسد تا یک روز کامل را در این شهر رویایی سپری کنید و خاطره هایی بی نظیر برای خود رقم بزنید. در این تور یک روزه راهنمای تور شما را همراهی خواهدکرد.در این روز به دیدن کلیسای بزرگ و معروف ساگرادا فامیلیا خواهیم رفت تا در کنار یکی از توریستی ترین مکان های دنیا عکسهای بی نظیری را به یادگاری بگیریم، سپس به یکی از بهترین پارک های بارسلونا یعنی پارک ciutadella میرویم. بعد از ظهر روز دوم را در قلعه بزرگ و با شکوه مونجوییک خواهیم سپرد تا با دوران قرون وسطای اروپا بیشتر آشنا شویم.

روز سوم: بارسلونا

در این روز شما مختارید تا آن گونه که می خواهید در یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اروپا وقت بگذرانید. اما در این امر شما تنها نیستید زیرا می توانید یکی از تورهای هیجان انگیز کارامون را انتخاب کنید و برنامه سفر خود را تکمیل تر کنید.

روز چهارم: حرکت به سمت ایران

امروز فرصتی دارید تا در بارسلونا به تنهایی و با سلیقه خود خوش بگذرانید . البته شما می توانید یکی از تورهای شرکت کارامون را انتخاب کنید و در این روز از سفر خود اوقات خوشی را رقم بزنید. و بعد از تحویل هتل این شهر زیبا را به مقصد ایران ترک خواهید کرد.

 

همین امروز تصمیم بگیرید.
در صورت تمایل جهت شرکت در تور شرایط خود را با کلیک روی دکمه ی زیر بررسی کنید.
امتیاز نوشته
Dafür wählen Sie dann einfach Ihr Bonus Konto aus und klicken dort auf Auszahlung. sowohl für Zudem stehen Ihnen nicht alle Zahlungsmittel zur Verfügung. online spielen Curacao eGaming ist eine der strengsten Aufsichtsbehörden in der Gambling Branche. mobile casino vulkan Das" "allein zeigt schon perish Glücksspiellizenz von Curacao, die Spieler völlig transparent recherchieren können. lesen sie